FLOW JOGA


FLOW JOGA

Navezovanje položajev.

Flow jogo lahko opredelimo kot zvrst joge, ki vključuje dinamično gibanje skozi niz jogijskih položajev. Prepletanje ustvarja iluzijo tekočnosti gibanja. Povezovanje giba z dihom ustvarja občutek pretoka, moči, lahkotnosti in omogoča sproščanje napetosti. Flow pomeni počasen tok. 

Praksa flow joge se navadno začne z mehkejšimi gibanji za ogrevanje telesa, nato se postopno razvije v bolj sestavljene tekoče sekvence. Intenzivnost prakse je prilagodljiva – po želji lahko praktikant z močnejšimi mišičnimi aktivacijami ustvari več napora. Ura se zaključi z umirjenimi, globljimi raztegi v sedečih ali ležečih položajih.

Kaj lahko od Flow joge pričakujete?

Tečaj Flow joge obsega:
– podrobno razčlenitev položajev,
– poglabljanje v vsak položaj in spoznavanje telesa,
– čutenje diha v položajih in prehodih iz enega v drug položaj,
– povezovanje položajev, razumevanje prehodov,
– pridobivanje moči in gibljivosti,
– razumevanje mobilnosti telesa,
– poglabljanje vase,
– izboljšanje koncentracije in zgoščanje pozornosti v trenutek.

Zakaj je dih pomemben v praksi Flow joge?
– vzdržuje tempo zaporedja položajev in preprečuje hitenje skozi položaje,
– ohranja primerno telesno temperaturo med prakso,
– omogoča večjo mentalno osredotočenost,
– pomaga preprečiti moteče mentalne vrtince.

Tečaj flow joge začnemo od osnov. Z manj zahtevnimi gibi, lahkotnimi navezavami znotraj položajev in lažjimi povezovanji položajev. Zaobjamemo vse predele telesa, tudi tiste, ki jim ponavadi posvečamo manj pozornosti. Telo pripravimo do energetske izraznosti in iščemo tok skozi čutenje diha. Sčasoma s postopnim napredkom, sekvence postanejo daljše in malo bolj zahtevne. S tem telo pripravljamo na nekoliko težja povezovanja in dodajanje več nizov položajev v eno sekvenco. Ura se zaključi s počasnim umirjanjem telesa z različnimi razteznimi položaji ter sproščanjem.

slow flow joga



Tečaj Flow joge je priprava na zahtevnejše flow prakse. Napredek znotraj semestra omogoča potovanje od počasnega flowa h konkretnejšemu in ustvarja dobro osnovo za poglabljanje znanja.


Komu je Flow joga namenjena?


Tečaj Flow joga 1 je namenjen začetnikom. Vsem, ki se prvič srečajo s flow jogo in jogo na sploh ter bi radi raziskovali jogijske položaje in svoje telo na tekoč, dinamičen način. Program ustreza tudi praktikantom, ki izhajajo iz hatha joge, so vajeni statičnega zadrževanja položajev in bi se radi preizkusili v tekočem gibanju in prehodi med položaji. Z vajami za mobilnost ustvarjamo močnejše in zdrave sklepe. Zaradi poudarjene povezave med dihom in gibom, se zgodi naravna umiritev uma. 

Tečaj Meditativna flow joga 1-2 je namenjen praktikantom, ki si želijo poglobljenega raziskovanja svojega telesa in meditativno usmerjeno flow prakso. Sestavni del programa so dihalne in meditativne tehnike, s pomočjo katerih bolje spoznamo sebe. Poudarek je na meditaciji v gibu in čutenju. Praksa je sestavljena iz mehkih valovitih navezav, ki omogočajo lahkotnejše prehode med položaji. Vanjo je vključena tudi igra z vibracijami zvokov, ki jih integriramo v gibanje.  

 

Tečaj Flow joga 1 poteka ob ponedeljkih 19.00-20.15 od septembra do junija v našem joga studiu Yoga Yama, Celovška 32, Ljubljana – Šiška.
Vodi jo Simona.

Tečaj Meditativna flow joga 1-2 poteka ob ponedeljkih 19.30-20.45 od septembra do junija na Celovški 108, Ljubljana – Šiška. 
Vodi jo Nina. 

Priključitev skupini je mogoča kadarkoli.