Izbira programa


 

Kaj je joga?

 

Joga je celostna filozofija, duhovna pot, ki stremi k uravnoteženemu in zdravemu življenju. Izvira iz Indije in je poznana že več tisoč let. Predstavlja celovit pristop k povezavi telesa, energije, čustev in uma.
 
Joga je primerna za vsakogar, ne glede na to ali je cilj oblikovanje telesa, sprostitev in zmanjšanje ravni stresa ali osebnostna rast, saj katerikoli začetni motiv sčasoma preraste v spoznanje, ki sproži notranjo spremembo.
 
Pri oblikovanju programov smo želeli poudariti pristop k praksi joge, ki ne temelji le na izvedbi asan. In ker je vsak med nami poseben in drugačen, smo ustvarili različne programe, da bi zadovoljili kar se da širok spekter potreb in pričakovanj.

Programi joge

Hatha joga postavi temelje položajev, dihanja, sproščanja in osredotočanja.
Hatha joga mix nudi več zvrsti joge v enem programu.

Radža joga preko pranajame in meditacije odmika um od predmetov čutne zaznave.  
Nada restorative joga sprošča in regenerira preko nežnih razteznih položajev ter zvočnih vibracij gonga in tibetanskih posod.
Gjana joga odpira vrata v svet znanja in filozofije. S pomočjo interaktivnih pogovorov in analitične meditacije pomaga razumeti naravo resničnosti.
∙ Različne zvrsti Flow joge umirjajo um skozi tekočnost dinamične navezave jogijskih položajev.

Karma/bhakti joga prečisti um skozi delovanje za dobro vseh in odpira srce.
∙ Primarni cilj Joge za nosečnice je psihofizično pripraviti nosečnico na porod in obdobje po njem.
Joga za mamice z dojenčki poglobi povezavo in poskrbi za dobro počutje obeh.

 

 

 

 
 

 Hatha joga mix

Preplet različnih zvrsti joge

 

Skozi čas se je razvilo veliko različnih zvrsti joge. Temelj iz katerega te različne zvrsti izhajajo je hatha joga. Zato smo na  podlagi znanja in izkušenj zasnovali edinstven program Hatha joga mix, ki ponuja preplet različnih zvrsti joge v enem programu:
∙ hatha joga in meditacija,
∙ hatha flow joga,
∙ vinjasa joga,
∙ fit joga.

S pomočjo tega programa čvrstimo mišice, revitaliziramo telo, se napolnimo z energijo in se poglobimo navznoter. Program ustvari dobro podlago gibljivosti, splošne moči ter izboljša ravnotežje in koncentracijo.

Program obsega:
∙ jogijske položaje za krepko in gibljivo telo,
∙ dihalne tehnike za prebuditev energije in vitalnosti,
∙ energijske zapore za usmerjanje in razporejanje energije v telesu,
∙ sprostilne tehnike za notranji mir,
∙ tehnike osredotočanja uma.

S pomočjo statičnega zadrževanja položajev krepimo ravnotežje, vplivamo na notranje organe in v tišini raziskujemo notranje občutke. Poudarek je na zavedanju diha, opazovanju delovanja uma in osredotočanju pozornosti v sedanji trenutek. Pri dinamičnih potovanjih skozi položaje je poudarek na razvoju mišične moči ter vzdržljivosti srca, ožilja in dihal.

 

 Radža joga

Meditativno popotovanje

 

Radža joga je kraljevska pot joge. Program zajema preplet vseh osmih krakov jogijske prakse: sledenje vrlinam etike in morale, asane, pranajamo, samoopazovanje, osredotočanje in meditacijo. Namen je postopna priprava fizičnega in energijskega telesa na poglobljeno notranjo meditativno prakso. Radža joga nastavi zrcalo, da lahko praktikant spozna način delovanja uma in se zave mentalnih vzorcev. Pomaga obvladovati um in moteče miselne vrtince. 

 

 Gjana joga

Znanje, filozofija, analitična meditacija.

 

Program odpira vrata v svet znanja in filozofije. S pomočjo interaktivnih pogovorov in analitične meditacije pomaga razumeti pravo naravo resničnosti. Skupaj bomo iskali odgovore na vprašanja povezana z odkrivanjem smisla življenja, naravo delovanja uma, medosebnimi odnosi. Dotikali se bomo najglobljih vprašanj človekove biti. In usvojeno ponotranjili v meditaciji.

 

 

 
 

Hatha joga 1

Telo. DIh. Um.

 

Program postavi temelje jogijskih položajev, tehnik dihanja, sproščanja in prakse osredotočanja. Primeren je za začetnike in vse, ki bi radi utrdili osnove. Pomaga izboljšati telesno držo, okrepiti mišice, sprostiti napetosti, uravnovesiti energijo in izostriti zaznavo. Namen programa je priprava telesa in uma za poglobljene prakse na naprednejših programih.   

 

 Hatha joga 2

Napredni položaji in jogijske tehnike

 

Program nam s pestrostjo položajev in njihovih različic nudi številne izzive in nas uči upoštevati lastne meje. Poudarek je na utrjevanju osnovnih jogijskih položajev skozi neobičajne navezave, ustvarjalne različice in ob uporabi pripomočkov. Nadgradnja programa je v postopnem učenju nadaljevalnih položajev ter raziskovanju naprednih jogijskih tehnik. 

 

 Nada restorative joga

Regenerativna joga z zvočno kopeljo

 

Regenerativna joga skozi nežne raztezne položaje zmanjšuje napetosti v mišicah in prinaša občutek globoke sprostitve. Zvok in blagodejne vibracije tibetanskih posod učinke položajev le še nadgradijo. Misli se umirijo, poglobi se čutenje in povezava s seboj. Zvočna kopel z gongom občutenje prijetno zaokroži. Program priporočamo, če ste pod stresom, se počutite utrujene in zvečer težje zaspite.   

 

 Flow joga

Dinamičen program hatha joge

 

Različne zvrsti Flow joge nudijo telesno nekoliko bolj zahtevno prakso, ki ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči. Položaji so med seboj mehko tekoče povezani v ustvarjalno zaporedje, zadrževanja položajev so kratka. Program ustreza osebam, ki želijo zadovoljiti željo po aktivnem dinamičnem delovanju in notranjo umiritev lažje dosežejo skozi gibanje. Programa Vinjasa flow in Free flow omogočata postopno učenje, medtem ko Hatha flow 2 nudi napredne različice položajev in navezav.

 

Karma/bhakti joga

Za dobro skupnosti.

 

Pod tem nazivom se skrivajo različni progami, ki jih organiziramo z namenom delovanja za dobro skupnosti…zvočna kopel, joga nidra, glasbeno-meditativni večer, filmski večer, nastopi učiteljev v usposabljanju….v duhu povezovanja joge s sorodnimi področji, druženja in poglabljanja vezi.

 
 

 

 

pot-joge-v-naravi

 

 

 

Ne veste kateri program je najprimernejši za vas?

 

Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali pri odločitvi. Prvi obisk je brezplačen in brez obveznosti. Želimo vam omogočiti, da spoznate učitelje in zvrsti joge, preden se zatrdno odločite, da bi z nami stopili na pot notranjega raziskovanja.

 

Za informacije in prijave nam pišite preko spletnega obrazca ali e-pošte na info@potjoge.si ali nas pokličite na 031 821 246 (Nataša), 031 561 463 (Dejan).

 

 

Dobrobiti vadbe joge

 

Na telesni ravni jogijski položaji razvijajo gibljivost, splošno mišično moč in vzdržljivost, z redno vadbo se izboljšata tudi telesna drža in ravnotežje.

Na energijski ravni dihalne tehnike usmerjajo in nadzorujejo energijo. 

Na mentalni ravni s pomočjo naprednih jogijskih tehnik vzpostavljamo notranji mir in zadovoljstvo, poglabljamo zaznave, izostrimo jasnost in osredotočenost uma, razvijamo intuicijo.

 

Kaj lahko pričakujete od programov?

 

∙ strokovno vodenje
∙ osebni pristop 
∙ vadbo v manjših skupinah
∙ pestrost programa
∙ prilagajanje vadbe glede na posebnosti posameznika

 

Kaj potrebujete za vadbo?

 

Radovednost, odprtost, pripravljenost na notranjo spremembo. Udobna oblačila. Joga podlogo prinesete s seboj, lahko pa si jo sposodite pri nas. Vadimo bosi. Priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete najmanj dve uri pred vadbo.

 

 

Izbira-programa-ornament-spodaj3-krogci