Izbira programa


 

  Pri oblikovanju programov smo želeli poudariti pristop k praksi joge, ki ne temelji le na izvedbi asan. In ker je vsak med nami poseben in drugačen, smo ustvarili različne programe, da bi zadovoljili kar se da širok spekter potreb in pričakovanj.

Katera joga je prava zame?

Ste začetnik, se prvič srečujete z jogo in nimate nobenih izkušenj na tem področju?

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Joga za začetnike  (varni in postopni prvi koraki v majhni skupini)
Hatha joga 1 (osnovna oblika prakse joge, ki postavi trdne temelje jogijskega znanja)
Slow flow joga 1 (počasno navezovanje položajev, usklajevanje s tokom diha)
Meditativna joga 1 (čuječe potovanje skozi položaje, učenje tehnik nadzora diha in meditacije)
Regenerativna joga z zvočno kopeljo (sproščanje togosti in napetosti v nežnih razteznih položajih)
Jutranja joga (prijeten začetek dneva)

 

Niste čisti začetnik, z jogo ste se že srečali, a niste redno vadili? Morda vadite sami doma in bi znanje radi nadgradili? Imate izkušnje s podobnih programov in aktiven življenjski slog?

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Hatha joga creative 1-2 (ustvarjalne različice jogijskih položajev ob uporabi pripomočkov)
Vinjasa flow joga 1-2 (nekoliko večji telesni izziv skozi strukturo in natančnost dinamičnih navezav položajev)
International hatha free flow joga (svobodnejše navezave gibov, program voden v angleškem jeziku)
Meditativna joga 1 (čuječe potovanje skozi položaje, učenje tehnik nadzora diha in meditacije)
Joga znanja (netelesna paksa s poudarkom na življenjski filozofiji, interaktivnem pogovoru v skupini in analitični meditaciji)
Regenerativna joga z zvočno kopeljo (sproščanje togosti in napetosti v nežnih razteznih položajih)
Joga masaža (spoznavanje anatomije človekovega telesa skozi dotik, mehčanje zakrčenosti za lahkotnejše življenje in večji napredek na praksi joge)

 

Bi radi svoje znanje joge poglobili? Ste izkušen praktikant in bi se radi srečali z novimi izzivi? Ste telesno dobro pripravljeni in iščete napredek?   

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Hatha joga creative 2 (inovativen pristop k naprednejšim jogijskim tehnikam)
Meditativna joga 2 (napredne tehnike pranajame in meditacije)
Joga znanja (netelesna paksa s poudarkom na življenjski filozofiji, interaktivnem pogovoru v skupini in analitični meditaciji)
Joga masaža (spoznavanje anatomije človekovega telesa skozi dotik, mehčanje zakrčenosti za lahkotnejše življenje in večji napredek na praksi joge)


 

 

 

 
 

 

 

 

 

 JOGA ZA ZAČETNIKE

Varni in postopni prvi koraki v majhni skupini.

 

Joga za začetnike je program za vse, ki bi se radi prvič srečali s prakso joge. Postavi temelje jogijskih položajev, usmerjenega diha, sproščanja in prakse osredotočanja. Vsebina tečaja joge za začetnike je prilagojena udeležencem različnih sposobnosti, tudi tistim, ki niso dobro telesno pripravljeni. Omogoča postopno potovanje od najpreprostejših osnov.    

 

 

 

 

 

 

HATHA JOGA 1

Telo. DIh. Um

 

Hatha joga 1 je osnovna oblika prakse joge. Jogijske položaje, ki so postavljeni v smiselno zaporedje zadržujemo več dihalnih ciklov. Ker ostajamo v položajih dalj časa, imamo možnost podrobnega učenja nastavitev in raziskovanja aktivnosti posameznih mišic. Cilj je udoben in stabilen občutek v telesu, umirjen in sproščen um.     

 

 

 
 

 

 

 

 

HATHA JOGA CREATIVE

Ustvarjalen pristop k praksi joge

 

Hatha joga creative je ustvarjalna različica prakse hatha joge. Program je edinstven, izven ustaljenih okvirov. S širokim razponom položajev in njihovih različic nam nudi številne izzive in nas uči upoštevati lastne meje. Poudarek je na utrjevanju osnovnih jogijskih položajev skozi neobičajne navezave, ustvarjalne različice in ob uporabi pripomočkov. 

 

 

 

 

 

 

SLOW FLOW JOGA 1

Počasno navezovanje položajev.

 

Flow jogo lahko opredelimo kot zvrst joge, ki vključuje dinamično gibanje skozi niz jogijskih položajev. Prepletanje ustvarja iluzijo tekočnosti gibanja. Povezovanje giba z dihom ustvarja občutek pretoka, moči, lahkotnosti in omogoča sproščanje napetosti. Slow flow pomeni počasen tok. Intenzivnost prakse je počasna in nežna, po želji lahko praktikant ustvari več napora.     

 

 

 
 

 

 VINJASA FLOW JOGA 1-2

Povezava diha in giba.

 

Vinjasa flow joga nudi telesno nekoliko bolj zahtevno prakso. Ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči. Položaji so med seboj mehko tekoče povezani v ustvarjalno zaporedje. Zadrževanja položajev so kratka. Temeljna lastnost programa sta struktura in natančnost izvedbe. Primerna je za posameznike, ki notranjo umiritev lažje dosežejo skozi gibanje. 

 

 

 

MEDITATIVNA JOGA

Popotovanje navznoter. 

 

Meditativna joga (Raja yoga/Radža joga) je kraljevska pot joge. Njen namen je postopna priprava fizičnega in energijskega telesa na poglobljeno notranjo meditativno prakso. Praktikantu nastavi zrcalo, da lahko spozna način delovanja uma in se zave mentalnih vzorcev. Pomaga mu obvladovati um in nadzorovati moteče miselne vrtince.   

 

 

 
 

 REGENERATIVNA JOGA Z ZVOČNO KOPELJO

Sproščanje togosti in napetosti. 

 

Regenerativna joga z zvočno kopeljo (Nada restorative joga) s pomočjo nežnih razteznih položajev, ki jih zadržujemo dlje časa, zmanjšuje zakrčenost in prinaša občutek globoke sprostitve. Zvok in blagodejne vibracije tibetanskih posod učinke položajev še nadgradijo. Misli se umirijo, poglobi se čutenje in povezava s seboj. Končna zvočna kopel z gongom počutje prijetno zaokroži.

 

 

JOGA MASAŽA

Poglabljanje stika s telesom preko dotika.

 

Tečaj Joga masaža pripomore k mehčanju napetosti in zakrčenosti v telesu preko dotika. Edinstven program, ki pomaga spoznati telo in se z njim povezati. Pridobljeno znanje je uporabno v vsakdanjem življenju, ko se pojavijo togosti v vratu, ramenih in hrbtenici. Vsebina vsake prakse je drugačna in z njo je povezan dotik (masaža hrbta, masaža stopal, masaža glave, klasična masaža, valjčkanje, raztezna masaža…). V odvisnosti od vsebine je priporočljivo s seboj prinesti lahka oblačila, veliko brisačo, olje. 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

JOGA ZNANJA

Filozofija, interaktivni pogovori v skupini, analitična meditacija. 

 

Joga znanja (jnana yoga/gjana joga) odpira vrata v svet znanja in filozofije. Pomaga razumeti pravo naravo resničnosti. Skupaj iščemo odgovore na vprašanja povezana s smislom življenja, naravo delovanja uma, medosebnimi odnosi. Dotikamo se najglobljih vprašanj človekove biti. V kolikor se odločite za Jogo znanja, vam torkovo Hatha jogo creative, ki poteka za njo, PODARIMO. 

 

 

 

 

 

 

JUTRANJA JOGA

Telo. DIh. Um

 

Jutranja joga ustvari prijeten začetek dneva. Program je ustvarjen za to, da vadečemu postopoma približa širino prakse joge. Pomaga izboljšati telesno držo, okrepiti mišice, sprostiti napetosti, uravnovesiti energijo in izostriti zaznavo. Bi se radi počutili sproščene, osvobojene zakrčenosti in napolnjene za prihajajoči dan? Naj bodo vaša jutra sveža in polna energije!    

 

 

 
 

 

 

 

 

JOGA ZA NOSEČNICE

Joga v posebnem obdobju.

 

Joga za nosečnice je prilagojena ženskam v prenatalnem obdobju. Psihofizično pripravi nosečnico na porod in obdobje po njem. Sprošča napetosti, pripomore k dobremu počutju tako matere kot otroka, pomaga pri pripravi na porod. Program je priporočljiv za zdrave nosečnice od 3. meseca nosečnosti dalje do poroda. Obvezne so predhodne najave obiska. 

 

 

 

 

 

 

JOGA ZA MAMICE Z DOJENČKI/MALČKI

Vzpostavljenje poglobljene vezi.

 

Joga za mamice in dojenčke/malčke vsebuje posebne položaje in tehnike pranajame za mamice po porodu in gibalne aktivnosti za dojenčke/malčke. Na tak način blagodejno vpliva na oba. Vzpodbuja dobro počutje in psihično ravnovesje, poleg tega pa omogoča druženje in izmenjavo izkušenj. Obvezne so predhodne najave obiska. 

 

 

 
 

 

 

 

 

KARMA JOGA

Delovanje za dobro drugih

 

Karma joga je program, ki ga organiziramo z željo po delovanju za dobro drugih. Program poteka na prostovoljne prispevke. Udeleženci darujejo po zmožnostih in občutku. Del prispevkov je darovan za projekt Botrstvo za slovenske otroke iz družin v stiski, del namenimo za kritje stroškov izvajalcev in/ali dobrodelni organizaciji po izbiri izvajalca. Vsebina programa je vsak petek različna: zvočna kopel s tibetanskimi posodicami in gongom, meditacija, praksa joge, tematska delavnica na izbrano temo, glasbeni večer, filmski večer in druge vsebine. Ob ponedeljkih objavimo vsebino na naši spletni strani za tekoči petek. 

 

 

 

 

 

 

INTERNATIONAL HATHA FREE FLOW YOGA

Freedom of movement

 

Our international class is designed for all –  beginners and intermediate participants that seek both physical and mental practice that would serve as a tool to feel more alive, fulfilled with positive energy and more at peace with yourself. This course is regularly led in English. It focuses on slower but intense body movements. The emphasis is on right alignment complementing with a meditative practice encouraging personal growth.

 

 

 

 

 

pot-joge-v-naravi

 

 

 

Ne veste kateri program je najprimernejši za vas?

 

Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali pri odločitvi. Prvi obisk je brezplačen in brez obveznosti. Želimo vam omogočiti, da spoznate učitelje in zvrsti joge, preden se zatrdno odločite, da bi z nami stopili na pot notranjega raziskovanja.

 

Za informacije in prijave nam pišite preko spletnega obrazca ali e-pošte na info@potjoge.si ali nas pokličite na 031 821 246 (Nataša), 031 561 463 (Dejan).

 

 

Dobrobiti vadbe joge

 

Na telesni ravni jogijski položaji razvijajo gibljivost, splošno mišično moč in vzdržljivost, z redno vadbo se izboljšata tudi telesna drža in ravnotežje.

Na energijski ravni dihalne tehnike usmerjajo in nadzorujejo energijo. 

Na mentalni ravni s pomočjo naprednih jogijskih tehnik vzpostavljamo notranji mir in zadovoljstvo, poglabljamo zaznave, izostrimo jasnost in osredotočenost uma, razvijamo intuicijo.

 

Kaj lahko pričakujete od programov?

 

∙ strokovno vodenje ∙ osebni pristop  ∙ vadbo v manjših skupinah ∙ pestrost programa ∙ prilagajanje vadbe glede na posebnosti posameznika

 

Kaj potrebujete za vadbo?

 

Radovednost, odprtost, pripravljenost na notranjo spremembo. Udobna oblačila. Joga podlogo prinesete s seboj, lahko pa si jo sposodite pri nas. Vadimo bosi. Priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete najmanj dve uri pred vadbo.

 

 

Izbira-programa-ornament-spodaj3-krogci