Izbira programa


 

 
Pri oblikovanju programov smo želeli poudariti pristop k praksi joge, ki ne temelji le na izvedbi asan. In ker je vsak med nami poseben in drugačen, smo ustvarili različne programe, da bi zadovoljili kar se da širok spekter potreb in pričakovanj.

Programi joge

Joga za začetnike je program za tiste, ki bi se radi prvič srečali s prakso joge.
Hatha joga 1 in Jutranja joga so osnovni programi, ki ustvarjajo dobro podlago znanja.
Hatha creative joga in Hatha joga 1-2 ustvarjalna različica prakse joge izven ustaljenih okvirov.

Meditativna joga s pomočjo asan in dihanja pripravi praktikanta na notranjo meditativno prakso. 
Regenerativna joga z zvočno kopeljo sprošča in regenerira preko nežnih razteznih položajev ter zvočnih vibracij gonga in tibetanskih posod.
Joga in masaža poveže prakso joge z dotikom.
Joga znanja odpira vrata v svet znanja in filozofije. S pomočjo interaktivnih pogovorov in analitične meditacije pomaga razumeti naravo resničnosti.
∙ Različne zvrsti Flow joge ustvarjajo večji telesni izziv skozi dinamične navezave jogijskih položajev.

Karma joga prečisti um skozi delovanje za dobro vseh in odpira srce.
∙ Primarni cilj Joge za nosečnice je psihofizično pripraviti nosečnico na porod in obdobje po njem.
Joga za mamice z dojenčki/malčki poglobi povezavo in blagodejno vpliva na oba.

 

 

 

 

 
 

 Joga in masaža

Povezava prakse joge in dotika

 

Program Joga in masaža pripomore k mehčanju napetosti in zakrčenosti v telesu s povezavo prakse joge in dotika. Edinstven program, ki pomaga spoznati telo in se z njim povezati. Pridobljeno znanje je uporabno v vsakdanjem življenju, ko se pojavijo togosti v vratu, ramenih in hrbtenici. Vsebina vsake četrtkove prakse joge je drugačna in z njo je povezan dotik (masaža hrbta, masaža stopal, masaža glave, klasična masaža, valjčkanje, raztezna masaža…). V odvisnosti od vsebine je priporočljivo s seboj prinesti lahka oblačila, veliko brisačo, olje. 

Meditativna joga

Popotovanje navznoter

 

Meditativna joga (raja joga) je kraljevska pot joge. Program zajema preplet vseh osmih krakov jogijske prakse: sledenje vrlinam etike in morale, asane, pranajamo, samoopazovanje, osredotočanje in meditacijo. Namen je postopna priprava fizičnega in energijskega telesa na poglobljeno notranjo meditativno prakso. Praksa nastavi zrcalo, da lahko praktikant spozna način delovanja uma in se zave mentalnih vzorcev. Pomaga obvladovati um in moteče miselne vrtince. Na začetnem programu Meditativna joga 1 se skozi telesne položaje potuje z meditativno osredotočenostjo na izbrano temo, prakso se zaključi s pranajamo in meditacijo. Na nadaljevalnem programu Meditativna joga 2 asane služijo zgolj za pripravo telesa na sedečo meditacijo. Meditacija in pranajama zavzemata večji del ure. 

 
 

Joga znanja

Znanje, filozofija, analitična meditacija.

 

Joga znanja (jnana joga) odpira vrata v svet znanja in filozofije. S pomočjo interaktivnih pogovorov in analitične meditacije pomaga razumeti pravo naravo resničnosti. Skupaj bomo iskali odgovore na vprašanja povezana z odkrivanjem smisla življenja, naravo delovanja uma, medosebnimi odnosi. Dotikali se bomo najglobljih vprašanj človekove biti. V kolikor se odločite za Jogo znanja, vam torkovo Hatha creative jogo, ki poteka za njo, PODARIMO. Skupaj tvorita izjemen paket telesno mentalnega napredka na poti razvoja.

 

Joga za ZAČETNIKE, Hatha joga 1 in Jutranja joga

Telo. DIh. Um.

 

Program Joge za začetnike postavi temelje jogijskih položajev, tehnik dihanja, sproščanja in prakse osredotočanja. Program Hatha joga 1 je primeren za vse, ki bi radi utrdili osnove. Jutranja joga ustvari prijeten začetek dneva. Programi so ustvarjeni za to, da vadečemu postopoma približajo širino prakse joge.  Pomagajo izboljšati telesno držo, okrepiti mišice, sprostiti napetosti, uravnovesiti energijo in izostriti zaznavo.    

 
 

 

 Hatha creative joga in Hatha joga 1-2

Ustvarjalen pristop k praksi joge

 

Programa nam s pestrostjo položajev in njihovih različic nudita številne izzive. Poudarek je na utrjevanju osnovnih jogijskih položajev skozi neobičajne navezave, ustvarjalne različice in ob uporabi pripomočkov. Nadgradnja programov je v postopnem učenju inovativnih različic položajev ter raziskovanju zanimivejših pristopov k praksi joge. 

 

Regenerativna joga z zvočno kopeljo

Sproščanje togosti in napetosti

 

Regenerativna joga (nada restorative joga) skozi nežne raztezne položaje zmanjšuje napetosti v mišicah in prinaša občutek globoke sprostitve. Zvok in blagodejne vibracije tibetanskih posod učinke položajev še nadgradijo. Misli se umirijo, poglobi se čutenje in povezava s seboj. Zvočna kopel z gongom občutenje prijetno zaokroži. Program priporočamo, če ste pod stresom, zaznavate togost v telesu, se počutite utrujene in zvečer težje zaspite. Priporočena so dolga oblačila brez zadrg in gumbov.   

 
 

 Flow joga

Dinamičen program hatha joge (body, vinjasa, free)

 

Različne zvrsti Flow joge nudijo telesno nekoliko bolj zahtevno prakso, ki ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči. Položaji so med seboj mehko tekoče povezani v ustvarjalno zaporedje, zadrževanja položajev so kratka. Flow joga ustreza osebam, ki želijo zadovoljiti željo po aktivnem dinamičnem delovanju in notranjo umiritev lažje dosežejo skozi gibanje. Program Body flow joga ima poudarek na krepitvi telesa, lastnost Vinjasa flow joge sta struktura in natančnost izvedbe, program Free flow joga vzpodbuja svobodne navezave in mehkobo giba. .

 

Joga za mamice, dojenčke/malčke in Joga za nosečnice

Joga v posebnih obdobjih.

 

Joga za mamice in dojenčke/malčke vsebuje posebne položaje in tehnike pranajame za mamice po porodu in gibalne aktivnosti za dojenčke/malčke. Na tak način blagodejno vpliva na oba. Vzpodbuja dobro počutje in psihično ravnovesje, poleg tega pa omogoča druženje in izmenjavo izkušenj. Joga za nosečnice je prilagojena ženskam v prenatalnem obdobju. Sprošča psiho-fizične napetosti, pripomore k dobremu počutju tako matere kot otroka, pomaga pri pripravi na porod. Program je priporočljiv za zdrave nosečnice od 3. meseca nosečnosti dalje do poroda. Obvezne so predhodne najave obiska. 

 
 
 

Karma joga

Delovanje za dobro drugih

 

Karma joga je program, ki ga organiziramo z željo po delovanju za dobro drugih. Program poteka na prostovoljne prispevke. Udeleženci darujejo po zmožnostih in občutku. Del prispevkov je darovan za projekt Botrstvo za slovenske otroke iz družin v stiski. Del prispevkov namenimo za kritje stroškov izvajalcev in dobrodelni organizaciji po izbiri izvajalca. Vsebina programa je vsak petek različna: zvočna kopel s tibetanskimi posodicami in gongom, meditacija, praksa joge, tematska delavnica na izbrano temo, glasbeni večer, filmski večer in druge vsebine. Prijave sprejemamo na info@potjoge.si 

 
 

 

 

pot-joge-v-naravi

 

 

 

Ne veste kateri program je najprimernejši za vas?

 

Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali pri odločitvi. Prvi obisk je brezplačen in brez obveznosti. Želimo vam omogočiti, da spoznate učitelje in zvrsti joge, preden se zatrdno odločite, da bi z nami stopili na pot notranjega raziskovanja.

 

Za informacije in prijave nam pišite preko spletnega obrazca ali e-pošte na info@potjoge.si ali nas pokličite na 031 821 246 (Nataša), 031 561 463 (Dejan).

 

 

Dobrobiti vadbe joge

 

Na telesni ravni jogijski položaji razvijajo gibljivost, splošno mišično moč in vzdržljivost, z redno vadbo se izboljšata tudi telesna drža in ravnotežje.

Na energijski ravni dihalne tehnike usmerjajo in nadzorujejo energijo. 

Na mentalni ravni s pomočjo naprednih jogijskih tehnik vzpostavljamo notranji mir in zadovoljstvo, poglabljamo zaznave, izostrimo jasnost in osredotočenost uma, razvijamo intuicijo.

 

Kaj lahko pričakujete od programov?

 

∙ strokovno vodenje
∙ osebni pristop 
∙ vadbo v manjših skupinah
∙ pestrost programa
∙ prilagajanje vadbe glede na posebnosti posameznika

 

Kaj potrebujete za vadbo?

 

Radovednost, odprtost, pripravljenost na notranjo spremembo. Udobna oblačila. Joga podlogo prinesete s seboj, lahko pa si jo sposodite pri nas. Vadimo bosi. Priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete najmanj dve uri pred vadbo.

 

 

Izbira-programa-ornament-spodaj3-krogci