VINJASA FLOW JOGA 1-2


VINJASA FLOW JOGA 1-2

Povezava diha in giba. 

Vinjasa flow joga nudi telesno nekoliko bolj zahtevno prakso. Ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči. Položaji so med seboj mehko tekoče povezani v ustvarjalno zaporedje. Zadrževanja položajev so kratka. Temeljna lastnost programa sta struktura in natančnost izvedbe.

Kaj lahko pričakujete od Vinjasa flow joge 1-2?

Ko se dih in gib spojita, nastane flow. Do tja je kar nekaj korakov. Če želimo jogijske položaje med seboj povezovati, je najprej potrebno osvojiti njihove osnovne nastavitve in uporabiti dih, kot okvir znotraj katerega se gibanje razvija. Pot nima bližnjic. A občutek, ki se ustvari v tekočnosti povezave diha in giba, nas ponotranji in poveže s trenutkom. In, ko delo s telesom ob koncu prakse potihne, za tem ostane stanje notranje umirjenosti, zadovoljstva in objemajoče radosti.

 

Vinjasa flow joga ustvarja nekoliko večji telesni izziv skozi dinamične navezave jogijskih položajev. V uvodnem delu pozornost usmerimo navznoter. Z živahnejšim ogrevanjem dvignemo energijo in spodbudimo telo h gibanju.  Rdeča nit te zvrsti joge je vinjasa Pozdrav soncu. Položaje, ki so del tega zaporedja, skozi prakso nadgrajujemo in poglabljamo. Na osnovno vinjaso pripenjamo razpon vse bolj inovativnih različic jogijskih položajev in se mojstrimo v zapletenejših povezavah. 

 

Tehnika diha, ki jo uporabljamo med prakso Vinjasa flow joge, je zmagovalni dih (Ujjayyi/udžaj dih). Med dihanjem rahlo stisnemo mišice zadnjega predela grla, tako da zrak potuje po zožanem sapniku. Pri tem se ustvarja zvok, ki spominja na valovanje morja ali spečega otroka. Osredotočenost odložimo na zvok ali na občutek, ki ga dih ustvarja v grlu. Ta dih je gonilna sila gibanja. Ustvarja notranji ogenj, dviguje temperaturo in zasidra pozornost. 

 

Namen opazovanja in upravljanja z dihom je vpliv na notranje energetsko stanje. Ko dodamo še energijske zapore (Bandhe/bande), z njihovo pomočjo preusmerjamo in razporejamo energijo v telesu.

Dihu in jogijskim položajem sčasoma priključimo še točko usmerjenega pogleda (Dristhi/drišti). S tem koncentiramo um in svoje zavedanje premikamo preko meja fizične zaznave. 

Skozi celotno potovanje si nastavljamo ogledalo stanja, v katerem se trenutno nahajamo. Raziskujemo na telesni, energetski in mentalni ravni. Izzivi v nas sprožajo različna telesna občutja, čustvene vrtince, valovanje toka misli. Namen končnega položaja sproščanja je, da v njem vtise strnimo, jih prepustimo in poglobimo zavedanje sebe. Brez mask, ki jih nosimo in vlog, ki jih igramo. 

Komu je Vinjasa flow joga 1-2 namenjena?

Vinjasa flow joga ustreza posameznikom, ki želijo zadovoljiti željo po aktivnem dinamičnem delovanju in notranjo umiritev lažje dosežejo skozi gibanje. 

 

 

Tečaj Vinjasa flow joga 1-2 poteka ob sredah 17.30-18.45 od septembra do junija v našem joga studiu Yoga Yama, Celovška 32, Ljubljana – Šiška.

Priključitev skupini je mogoča kadarkoli.

Vinjasa flow jogo vodi Nataša.